zondag 11 oktober 2009

Ding 1

Voor de cursus 23 Dingen bestaat de warming-up voor mij in het aanmaken van een Blog. Op zich wel leuk om te doen maar wat moet je veel keuzes maken, lettertype, kleur, wel of niet een foto, welke indeling etc. En vooral het kiezen van een naam was uitdagend. Ik hou het voorlopig maar even op een eenvoudige indeling, kan later alles weer veranderen.
Natuurlijk ga ik af en toe eens rondkijken op de blogs van andere cursisten maar voor je het weet is het weer een uur later. En ik vraag me af hoelang onze blogs voor anderen te raadplegen zijn, er staan op de site zoveel blogs van eerdere cursisten...

3 opmerkingen:

  1. Hoi Anke,

    Hij is dus mooi groen geworden, je blog. Succes met de cursus.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lay-out. Je blog blijft in principe zichtbaar, maar je kunt het deleten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie rustige lay-out heb je gekozen, je foto past er helemaal bij.
    Als je straks bij het volgende ding je collega bloggers toevoegd aan Netvibes zul je zien hoe gemakkelijk je ze bij kunt houden.
    Succes en veel plezier met het ontdekken van de dingen Anke!

    BeantwoordenVerwijderen