zondag 11 oktober 2009

Ding 2

Ervaring met interactieve websites heb ik tot nu toe weinig. Ik ken Flickr en YouTube wel maar ik "zit niet op Hyves", dat is tot nu toe ook een bewuste keuze geweest. Maar wie weet ga ik toch overstag.
Feeds van de NRC zijn mij bekend en ik ga het feeds-veld verder verkennnen, benieuwd of er op het gebied van jeugdliteratuur wat te vinden is, ik zou wel wekelijk wat meer resensies kunnen gebruiken.
Nog geen ervaring met twitteren en wiki's plaatsen.
In deze cursus wil ik ontdekken welke Web 2.0 ontwikkelingen handig kunnen zijn voor mijn werk bij de Onderwijsbibliotheekdienst.

3 opmerkingen:

  1. Ondanks de kleur van je blog ben je alleszins geen groentje meer wat betreft sommige tools. Ervaring met RSS, Flickr en YouTube, dat is al een aardige voorsprong.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een paar jeugdboekensites krijg je van mij cadeau: JipJip (Richard Thiel, de man achter Kjoek), Vertel eens en Ted van Lieshout. Voor tips houd ik me aanbevolen.

    BeantwoordenVerwijderen