dinsdag 26 januari 2010

Ding 23: Finish?

Terugkijkend op deze cursus kan ik eerlijk zeggen dat het een bijzondere ontdekkingsreis was. Met veel plezier alle opdrachten gemaakt, veel sites bezocht, veel gelezen, veel geleerd. Het volgen van de andere blogs was leerzaam, het krijgen van reacties was plezant. Het schrijven over van alles en nog wat ligt mij wel. Het laveren tussen gevoelens van voyeurisme, digitaal narcisme, enthousiaseme en onzekerheid heeft me aardig beziggehouden. Eigenlijk zou ik een PGB-tje willen aanvragen, dan kan ik me met mijn rugzakje melden bij een haptonoom en/of bij een digitale helpdesc voor medewerkers met een knoppen-handicap. Een computerbril van de zaak heb ik al dus why not? Hoe ziet het scholingsbudget eruit, is eigenlijk mijn vraag... Het belang van scholing en daar thuis ook aan werken is mij opnieuw duidelijk geworden, de ontwikkelingen gaan zo snel... Ik wil mijn begeleiders bedanken en op deze plaats ook mijn dochter Femke die, vooral in het begin, mijn reisgenote en thuishulp was.
Ik hoop gewoon als Zeeuws Knoopje verder te gaan, een vernieuwd blog, een doorstart. Voor wie ik liefheb wil ik wel schrijven. En dan ook weer wat fotograferen... Laat de lente maar komen.


foto: A.N.

1 opmerking:

  1. Proficiat Zeeuws knoopje! En ga maar lekker door met schrijven... leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen